Saturday 14 May 2011

what a week !

okey ni kesah nye, aku tak tau, kenapa minggu ni macam s*** ,
semua benda berlaku, first thing, isnin tu kena cut rambut, padahal rambut baru cut khamis sebelum tu, dah kena balik , sumpah bengang, entah nak pendek camne lagi, Botak ! = ="
then lepas tu dpt surat disiplin 22 markah tuu, semua nye lewat ke sekolah padahal lewat 7.35 , 5 minit je , dah kat situ tulis pukul 8.00, nampak sgt menipu , lepas tu tak kisah laa nak kena buat kerja amal lah, nnt -2 laa = D
then aku pun tak kisah laa sbb dpt dekat aku, then tiba-2 balik rumah dpt surat amaran pertama tak hadir ke sekolah, lagi lahh, haihh , padahal duduk rumah je ,then tiba-2 semalam 14/4/2011 sabtu pagi tu aku pegi main futsal balik je dpt surat tu bising laa mak aku , dpt kat mak aku lak, tak pasal-2 haihhh, minggu ni macam sial !

No comments:

Post a Comment