Monday 30 May 2011

31/6/2011

Okay , ni yang nak cite ni , semalam 31 / 6/2011 bapak aku plan nak bawak kitaorg jalan-2 , nak tengok wayang ! * timee to skip * then bilaa dah bapak aku pickup kitaorg , one happy family at Home ! accept mak tak ikut , semua lelaki , tu yang best , enjoyy ! HAHA , bapak aku dtg dgn kereta barunye mahal tu ! ford ape entah ade TURBO yang penting ! xD
then macam-2 laa bapak aku tunjuk kereta tu  , skip terus kee *THE CURVE * tgk wayang kat situ , nak tau tak cite ape , PIRATES OF CARIBBEAN : ON STRANGER TIDES  sumpah best gilaa movie tu , lawak , HAAHA , then lepas dah habis wayang pegi laaa kat mane entah , yang pasti PUB ! hahaha , bukan nak enjoy minum beer semua tu k , cuma nak tengok orang nyayi , yuhooooo ! yang dorang-2 tu kenal laa bapak aku , then dorang suruh bapak aku nyanyi , perghhh sedap gilaa suara bapak aku , respect sikit , bapak aku pun nyanyi laa dalam 4 lagu camtu , AHAH , Korang ade bapak macam aku <3 ! hee , sayang papa ! then ade laa peminat lama bapak aku laa , macam-2 , then terus laa balik rumah ! THE BEST DAY !
p/s : cite aku ni macam budak-2 kan , ni laa dah takde idea , + aku ade rakam video bapak aku nyanyi , kalau free nnt aku masuk kan ka BLOG fb tak bolee nnt ramai mak-2 korang nak tackle bapak aku , xD

PIRATES OF CARIBBEAN : ON STRANGER TIDES ! BEST ! xD

1 comment:

  1. azim....not 31/06/2011.....31st may la babe...u wrote a wrong date...hehe..june xda 31st..hee..budak kecik

    ReplyDelete